وبلاگ شیواوبلاگ شیوا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

✿✿✿ شیوا בر בنیاۓ شڪلڪ ها ◕‿◕

معرفی سایت های قالب برای وبلاگ و سایت

1391/3/26 0:43
نویسنده : شیوا
1,804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم ...... مامان و بابا های مهربون ..... گاهی هم عمه ودایی و عمو و خاله جونیایی که برای عزیزانتون وبلاگ های خوشگل درست کردین .......

خیلی از شما واستون قالب های نی نی وبلاگ تکراری شده و دوست دارین ..... قالب های دیگه رو امتحان کنید ...... ولی نمیدونید باید چکار کنید ....... من سعی دارم اینجا برای شما سایت هایی که این خدمات رو ارائه میدن رو معرفی کنم ....... امیدوارم بتونم یه کمک کوچولو به شما برای هر چه زیباتر شدن وبلاگتون بکنم ....... موفق باشید ......

اولین سایتی که بهتون توی این پست معرفی میکنم سایت ( رها تم ) هست که یکی از قالباش همین قالبی هست که خودم واسه وبم گذاشتم ....... رها تم بجز قالب های سفارشی ..... یه سری قالب  با موضوع های متفاوت داره ( مثل عاشقانه ..... کارتونی  ....... فانتزی و ......) روی هر کدوم کلید کنید نمایش داده میشه و برای دریافت کد میتونید روی دانلود قالب کلیک کنید و پس از دانلود تمام کد رو در ویرایش قالب بجای قالب فعلیتون جایگزین کنید ...... 

آدرس رهاتم 

http://www.rahatem.blogfa.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

shahin
24 تیر 91 11:07
سلام عزيزم!!! يه وبلاگ ساختم و براي اينکه آمارش بره بالا از شما دوست عزيز درخواست ميکنم که ادرسشو توي وبلاگت لينک کني! اگه اينکارو کني خيلي ممنون ميشم! وبلاگمو با اسم (ஜ ♠ ♥ ♦ ♣ تک بلاگ♠ ♥ ♦ ♣ ஜ ) لينک کن! قربونت!!
n&r
27 تیر 91 13:40
slm webet naze ama ta hala ni ni web nashnide budam bahalie! be ma sari bezan!
فاطمه
3 شهریور 91 16:50
سلام خیلی وبلاگ زیبا وجالبی داری خوشحال میشم به وبلاگ منم بیای.