وبلاگ شیواوبلاگ شیوا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

✿✿✿ شیوا בر בنیاۓ شڪلڪ ها ◕‿◕

نظرات (2)

کلاس داستان نویسی پیشرفته
20 اردیبهشت 93 12:10
با سلام: آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته و آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده مولف کتاب 10 جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته و خاطره نویسی پیشرفته، در فرهنگسرای های سرو، آغاز شد . با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور. علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای سرو تماس حاصل نمایند. فرهنگسرای سرو : تهران - خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن: 88799998 http://hadiseghalam.persianblog.ir
مامان سمیه پارسا
28 اردیبهشت 93 2:24
سلام شیوا جوووونم،من یکی از پر بیننده ترین وبلاگ شما هستم وخیلی دوست دارم پارسا جوووونم رو لینک کنید. من با کمال افتخار وب زیبا و دوست داشتنی شما رو لینک کردم. دوستت دارم و همیشه حامی وبلاگت هستم