وبلاگ شیواوبلاگ شیوا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

✿✿✿ شیوا בر בنیاۓ شڪلڪ ها ◕‿◕

جمله های زیبا محرمی

1392/8/20 21:40
نویسنده : شیوا
718 بازدید
اشتراک گذاری

بارالها!!
اجلم را تو  به تاخیر انداز...
چند روزیست که دلتنگ محرم شده ام..!!

 

خواب بودم، خواب دیدم مرده ام
بی نهایت خسته و افسرده ام
تا میان گور رفتم دل گرفت
قبر کن سنگ لحد را گل گرفت
روی من خروارها از خاک بود
وای، قبر من چه وحشتناک بود!
بالش زیر سرم از سنگ بود
غرق ظلمت، سوت و کور تنگ بود
هر که آمد پیش، حرفی راند و رفت
سوره ی حمدی برایم خواند و رفت

 

الا ای صاحب-قلبم کجایی؟ / محرم شد نمی خواهی بیایی؟/ خوشا آن شور و حال و اشک و آهت/ خوشا آن ناله-های-نینوایی/ خوشا بر حال تو هروقت که خواهی/ کنار-تربت آن سر-جدایی

 

 

 

مختار: تو چرا از قافله عشق جا ماندی ؟

کیان: راه گم کردم ابو اسحاق !!!

مختار: راه‌بلدی چون تو که راه را گم کند، نا بلدان را چه گناه‌ ؟؟؟

 کیان: راه را بسته بودند از بیراهه رفتم، هر چه تاختم مقصد را نیافتم، وقتی به نینوا رسیدم خورشید بر نیزه بود ...

مختار: شرط عشق جنون است ما که ماندیم‌، مجنون نبودیم ...

 

 

 

روی نیازم کجاست؟سوی حسین است و بس قبله قلبم کجاست؟کوی حسیـــن است و بس بوی بهشت خــــــــــــدا از حرمــــش می دمد بوی بهشت خدا بوی حسیـــــــــن است وبس

 

 

 

حسین جان "سائل" و "سینه زن" و "سیب" "سحر" "سوره فجر" "سوز دل"بهر عزای تو دمادم داریم "هفت سین"گرمت جور همیشه آقا ما فقط یک"سفر کرببلا"کم داریم

 

 

 

 

یا حسین: سرخی شهادت تو ناپیدا بود عشق تو اما م کربلا ز یبا بود تنها سبب زندگی دین قطعاً پیغام نماز ظهر عاشورا بود ای آن که غمت مسئله آموز من است شور غم تو در دل پرسوز من است روزی که حسین! بر تو من گریه کنم سوگند به تو که بهترین روز من است عاشورای حسینی تسلیت باد

 

 

 

صدای نوحه باد می آید و خاک کربلا به خون رنگ ترین لحظه هایش نزدیک می شود تاسوعای حسینی تسلیت باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)