وبلاگ شیواوبلاگ شیوا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✿✿✿ شیوا בر בنیاۓ شڪلڪ ها ◕‿◕

کارت پستال اس ام اس چهارشنبه سوری 1393

1392/12/27 0:07
نویسنده : شیوا
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال چهارشنبه سوری,کارت تبریک چهارشنبه سوری,عکس چهارشنبه سوری93,اس ام اس تبریک چهارشنبه سوری 93,پیامک چهارشنبه سوری با عکس,عکس تبریک روز چهارشنبه سوری 1393,عکس نوشته چهارشنبه سوری,عکس 4شنبه سوری 93,کارت پستال شادی و جشن چهارشنبه سوری,رقص و دور همی کنار اتش چهارشنبه سوری,آتش عشق چهارشنبه اخر سال

زردی در سـرخی گــم میشود

دلــها در آتش سـرخ میـشود

این چهارشنبه بهانه ایسـت تا دلـــهای آتش گرفته خاکــستری شـوند

.

.

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه

چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه

غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

.

.

تق تق فش فشع.فاصلمون کم بشه! هیزم ونفت واتیش دوستت دارم خداییش

سـیب زمینی به سیـخه.عکس گلت به میــخه

غمـــاتو بیار فوتـش کن کینه داری شــوتش کن

هــوا بهاری میشه سرما فراری میشه! زردی ازت دور بشه هرچی میخـوای جوربشه!

چـهارشنبه سوری مبارک

.

 

سوختن غصـه هات تو آتیش آرزومـه

چهارشنبه سـوری بر تو  آتیش پاره مبارک

.

.

چنین گفت زرتشـت:

که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی

پس تو نیز چنین کن

چهارشنبه سوری مبارک

.

.

سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم

همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن

.

.

سوختن غمهایت را در آخرین ۴شنبه سال آرزو دارم

.

.

دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم

آنان که سوختنـد ، همه تنـــــــها بودند

چهارشنبـه سوریت مبارک

.

.

انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

رســم خیلی خوبیه اگــه خرابش نکنیم

واســه مـن فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

.

.

دوستانی که عقده محو شدن توی گلوشون قلمبه شده

روز روز شماست تا با هر دودی خودتون رو گم و گور کنید

.

.برگرفته از سایت فتوکده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)